شناسهٔ خبر: 176469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی 3 شهرستان استان اصفهان رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای عملیات ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدمهدی پورکاظمی، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی سطح رویه آسفالتی و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز استان، پروژه اجرای روکش آسفالت در شهرستان‌های سمیرم، آران‌وبیدگل و لنجان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: عملیات تکمیل خروجی سمیرم به حنا به طول ۲کیلومتر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این پروژه ۹۵درصد پیشرفت داشته است و با  تکمیل اجرای لایه نهایی روسازی، مهرماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پورکاظمی تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک و تردد بالای خودروهای سبک و سنگین و همچنین مشکل دفع رواناب‌های سطحی در این محور تمهیدات لازم در خصوص بهسازی، تعریض محور و رفع نقطه حادثه‌خیز دیده شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان عنوان کرد: در شهرستان آران‌وبیدگل نیز اجرای روکش آسفالت محور سفیدشهر-کاشان حدفاصل علی‌آباد تا کاشان در دستور کار است.
وی تشریح کرد: این پروژه به طول ۳کیلومتر در جهت بهسازی مسیر به علت خرابی بیش از حد سطح روکش آسفالت این محور اجرا شده است.

محمدمهدی پورکاظمی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی روکش آسفالت این مقطع از محور سفیدشهر-کاشان  با ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار، ۷۰درصد پیشرفت داشته است و تا پایان شهریورماه تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه اصلاح قوس سداد لنجان نیز بیان کرد: اجرای روکش آسفالت این مقطع از محور اصفهان-شهرکرد به طول یک کیلومتر، ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌است.

وی ادامه داد: اصلاح طرح هندسی این قوس به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز استان با ۳۰میلیارد ریال اعتبار در دستور کار بوده و تا پایان ماه جاری پایان می‌یابد.